Sposoby i Koszty Dostawy
POLSKA:
Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera DHL
Kurier DHL – Punkt POP – 10,99 zł
Kurier DHL – przelew na konto 14,99 zł
Kurier DHL – za pobraniem – 14,99 zł
Kurier DHL – paleta – 129,15 zł
Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera InPost
Paczkomaty 24/7 -14,99 zł
Kurier InPost Standard – za pobraniem – 14,99 zł
Kurier InPost Standard – przelew na konto – 14,99 zł
Przesyłka powyżej 300 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski !
*Uwaga! Nie dotyczy wybranych urządzeń oraz mebli!
Wysyłamy przesyłki na terenie Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii, Norwegii i Szwajcarii!
*Uwaga! Nie dotyczy wybranych urządzeń oraz mebli!
UWAGA!
Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji przydatnych w przypadku pojawienia się problemów z dostawą wykonaną przez firmę kurierską.
W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.
Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską) :
– Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.
– Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.
Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych,
a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki uzupełniając formularz:
– dla paczek wysłanych firmą DHL – https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html
– dla paczek wysłanych firmą InPost – https://inpost.pl/protokol
a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią (kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta DHL/InPost) w celu rozpatrzenia reklamacji.
Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!