Sposoby i Koszty Dostawy

Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera DHL*

Kurier DHL  – przelew na konto 14,99 zł

Kurier DHL – za pobraniem – 14,99 zł

Kurier DHL – paleta – 159,90 zł

Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera InPost

Paczkomaty -14,99 zł

Przesyłka powyżej 300 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski !*

*Uwaga! Nie dotyczy wybranych urządzeń oraz mebli!

Koszt przesyłki pokrywa kupujący

Wystawiamy faktury VAT

 

 

UWAGA!

Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji przydatnych w przypadku pojawienia się problemów z dostawą wykonaną przez firmę kurierską.

W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.

Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską DHL) :

– Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.

  • Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych,

a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki poprzez formularz https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią (kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta DHL) w celu rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!

Twój koszyk (0)

Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje 300,00 PLN
* (nie dotyczy mebli i wybranych urządzeń kosmetycznych)

Twój koszyk jest pusty